pátek 15. května 2009

Čarodějnice 30.-1.5.´09

Kamarád mého kamaráda slavil své narozeniny a tak mě jako kamarádovu kamarádku kamarádsky pozval. Tak jsem to i s jejich společnými kamarádami oslavila, kamarádsky jsme žádnou čarodějnici neupálili ("ani mě kamarádi mi milí")... A protože byli všichni moc kamarádští, bylo to hrozně fajn, a jsme ráda, že jsem se svými novými kamarády, a jedním starým kamarádem (ne starý věkem, ale mírou kamarádskosti;-) ), mohla tento večer strávit. Avšak mám jednu stížnost - na 1. Máje mi žádný kamarád ani nekamarád nedal kamarádského, natož pak nekamarádského hubana a já - kamarádka všech mých kamarádů... uschnu...? =o)
Pěkné foto že? Mě se líbí, moc... Skoro jako bych to nebyla já - nebo byla? nevím - nepamatuji se...:-D Sláva všem fotografům jež zachycují naše vzpomínky, radosti a hezké chvíle!!!

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

nějak moc kamárádů, ne?

Anonymní řekl(a)...

dobrých kamarádů není nikdy dost...:))