pondělí 24. května 2010

Talentovky na PF UJEP - obor výtvarná výchova

Takhle hezky se začínala probouzet příroda, když já - velká umělkyně:-D šla tedy na ty přijímačky na výtvarku... Původně se mi tam vůbec nechtělo, ale ,,za zkoušku nic nedám". Tak jsem šla. Když mě táta ráno hodil autem na místo - já oběšená OBROVSKOU TAŠKOU s různými druhy plastů, VELKÝMA deskama s pracema a DLOUHOU rolí a kresbama - všimla jsem si, že je asi někde KRAPÁTKO chybička... Další uchazeči o studium, jež zavítali na přijímacáí zkjoušky toho tolik neměli, zdaleka ne TOLIK.
Pak jsme čekali, odevzdali práce (jen část, zbytek těch krámů jsem neustále vláčela s sebou a záviděla ostatním že mají volné ruce)... a pak znovu čekali... prý to takhle na výškách chodí...

Pak nám pan Mrázik řekl kde se stala chybička. na studijním oddělení poslali špatný dopis a půlka lidí bůbec neměla všechen materiál, co mít měla. Já měla vše (asi by to vystačilo i pro všechny ostatní:-D), protože jsem pilná studentka a vše jsem si dohledala na internetu. Ale takových nád nebylo mnoho.

1. byla malba - na A3 (takový formát po kurzech na FUDu už ani neznám a chvilku mi trvalo, jak hodně malé to vlastně má být) -téma: Náš občanský průkaz - a malujte si čím chcete...
2. kresba - dělali jsme si srandu co to bude za formát tentokrát (měla jsem s sebou připravené A1 formáty). Ale protože jsme to měli jen dvě, dostali jsme všichni stejné A4 papíry, z druhé strany potištěné z tiskárny, aby to bylo fér. Odjakživa preferuji malé věci, takže jsem byla ráda. /kolem bylo pokreslit 3 papíry a ztvárnit 3 zážitky z uplynulého týdne - Inspiroval mě Cecil z Netopýra, který mě bacil.:)
3. S ironickou myšlenkou že protorová tvorba bude miniaturní práce jsme se vrhli do 3. - poslední části talentových zkoušek. Miniatura to nebyla, ale velikost dlaně také není zrovna něco megalomanského. Kór když máte jako materiál 18 PETlahví.:-D Téma: mropel a pružnost, tudíž dvě práce. Propel bylo slovo, které ráno řekl profesorův syn. V mém podaní to ale byl ,,MROuskající se Pes EL".

No, a pak nám řekli, že jsme první část přijímací zkoušky úspěšně složili - takže už jen ústní pohovor na konci června, tak jsme zvědavá.

!!!A taky maturita!!!

Žádné komentáře: