pondělí 24. května 2010

má MATURITA

,,Výborný, výborný, výborný, výborný - prospěla s vyznamenáním."
Jsem tak hrozně moc šťastná, že si to zatím ještě ani pořádně neuvědomuji!
Měla jsem fakt nervy...=o/ A štěsí na otázky.
Dík všem za držení palců a všem mým talismánkům (mamka mi řekla že jsem jak Mr. Bean - ten si také před zkouškou nejdříve vyndal 10 plyšáků a pak až se dal do toho."V pořadí:
Anglický jazyk: 12. KULTURA: DIVADLO, FILM, HUDBA,…
Základy společenských věd: 20) Filosofie klasického období a helénismu
Biologie: 6. Ryniofyty, mechorosty, kapradiny, přesličky a plavuně.
Česká jazyk: 11. Vývoj české literatury ve 2. polovině 19. století
,,Jdeš jim tam ukázat, co jsi se naučila!" Má trpělivě-týden-zkoušející maminka, která mi ráno vnutila čaj s rumem.:o)
Tak jsem jim to ukázala!

Error: Nevzpomněla jsem si na pelatky a zárodečníky a F. L. Věk - ostuda.

1 komentář:

Máry řekl(a)...

No jo, nemachruj furt, nebyla si jediná :-))))))