sobota 4. září 2010

ČKL Netopýr 2010

Jak už to tak u nás bývá, na zákon SCHVÁLNOSTI je spoleh. Kvůli nehezkému deštivému počasí, jež panovalo uprostřed srpna, byla hlavní šéfová kurzu vytopena... a vše to spadlo na mě a mého tatínka (možná jsme si o to malinko řekli). Ale nemohli jsme dopustit, aby se Netopýr neuskutečnil - to by byla věčná škoda! Takže jsme si to vše zařídili - obvolali přednášející, sehnali na první dva dny kuchaře (jehož jsem byla PPPŠ=), pod maličkým psychickým nátlakem jsme donutili Bišona s Myší, aby se vykašlali na dovču na vodě (a jejich skautský čest byla tak OBROVSKÁ, že tak skutečně učinili) a jeli vařit, zásobovat a přednášet... no, a bylo toho prostě moc.
Psala jsem nákupy, dělali jsme s Nohy snídaně, dávali svačiny, topila jsem v kamnech, rozžhavovala tály do ruda:), pořád jsem podle některých zametala, organizovala volný čas čekatelům a ucpávala mezery, jež v programu vznikaly (pěkně zaonačeně řečeno:-D)... Aááá, byla jsem po návratu domů... docela unavená.Ale takhle krásně tam bylo - do dne odjezdu... (A ty debilní turbo myši ve stanech nejsou vidět - ty mě maličko sr...!!)ALE - tohle jsou naši skvělí letošní turbo-čekatelo-absolventi! Byla s nima fakt sranda:)Když chtěli, dokázali být pěkně akční a především zapálení do her! A z některých se vykuklili pěkní komedianti, viď Maruško/Ijáčku/Indiánská ženo:oDNejvíce akční byl ovšem Cecil, už od jarní části... Kde na mě spáchal skokový atentát, ze kterého si už jen všichni dělají prču:) (Taky rád skáče z lodi.)
Co vám budu povídat, ta správná zábava do kuchyně přijela až s Honzíkem.=)
A s Dádou... Jedno neobvyklé přednáškové odpoledne jsme strávili na koupáku v Německu, ať žijí netopýrské reformy!!!!
Protože frekventanty, i instruktory to tam moooc bavilo...... až se samou láskou a nadšením vzájemně topili:) (ba ne, to je jen intraoddílové hašteření)
Osvěžující voda nás zchladila jen na chvilku... ohýnky a lýtka se nám stejnak pak ještě zapalovaly.
Občas z toho měla Myšákova holka takové trable, že něvěděla, kam s rukama a nohama:)
Myslím ale, že nakonec se všichni zorientovali a vykročili do svého budoucího skautského čekatelkého života tou správnou nohou, a budu jim fandit...... protože si to zaslouží, a páč jsou to 111111111!:o)
"Íáááá.... áááá jdem em em em em... ehmmm""zpívat na závěr er er er... error?!"
Žádný takový, kytaristi zvládli vše (až na Borůvkovou) a Ďáblík to předsednictví snad vezme;)
... tak: "NETOPÝŘI KŘÍDLY VÍŘÍ, MOUDROSTÍ PAK POTOM HÝŘÍ!", tak hyřte, zdar=)

Žádné komentáře: