úterý 1. září 2009

Miletín ORSOS

Co více si může mladá 18ti letá skautka přáti, nežli býti OLDskautem..? Chtě nechtě, nakonec jsem absolvovala Oldskautskou lesní školu (jarní a letní část) a jsem moc ráda. Ačkoliv jsme měli spoustu řečí, proč to tam bylo špatné (pozn.: jídlo bylo opravdu ......:o/ ), mám pocit, že to bylo vlastně moc prima. Každý den na koupališti s lidmi, které mám více než ráda, o srandu a zábavu nebyla nouze, večery plné... sladkých nápojů;o), vlastně to byla supr dovča, až na těch pár přednášek....ohniště, místo klidu a prostor na venčení...:)...ubytování také vlastně bylo supr, sucho, teplo, žádný škvor... k dispozici postel, skříň - co víc bychom si mohli přát....náš první letní zápis to kroniky. "Už jsi asi poslední, kdo neví ten fakt, symbol síly odvahy, to je modrý drak!" - náš pokřik:)...o práci jsme se mohli přetrhnout... "Kdo neškrábe s námi, škrábe si hlavu na přednášce o právu"....tohle byla jedna ze zajímavých přednášek - zdravověda. A s panem záchranářem byla sranda, ukazoval mi různé tajnosti za ušima.. a tááák...:-D
...slibový oheň a kruh přátelství...
...byli jsme bystří posluchači na přednáškách...
...ehm, bratře geronte? (Nemáme těch fotek do rodinného alba nějak moc?;-D )

Žádné komentáře: