sobota 3. ledna 2009

Příchod Nového roku...;o)

Silvestr byl báječný!!! Byli jsme u jedné holčiny doma a měla i báječného tatínka doma.:) Tatínek to ovšem po hodině vzdal a odešel slaviti příchod nového roku raději k sousedům, nežli s námi mladistvými. Pokoušeli jsme se hrát aktivity, dostat nějaké své kamarády do nálady, vypít 3litrové něco z Norska (to se naštěstí kvůli své chuti nepovedlo), povedlo se nám skoro až důstojně oslavit příchod půlnoci a ani se nikdo neporval s místními vesnickými občany. Rachejtle byly pěkné, ale samou radostí, že jsem, kde jsem, a jsem, s kým jsem... jsem skoro žádné neviděla... kecám, nějaké jo, byly hezké!:) Dokonce jsme se v brzkých ranních hodinách dostali i ke hraní oblíbené puberťácké hry a točilo se flaškou.;o) některým se v tu dobu už točil i svět okolo a tak bylo veselo. Byla jsem trošku rozmrzelá, když mě nenechali spinkat tak, kde jsem chtěla, ale noc uběhla co by dup... a bylo ráno...a nový rok...

Každopádně všem moc děkuji, že jsem s nimi mohla být a užít si večer takový, jaký byl! A díky Martě za foto.. i za vše ostatní!=)

Žádné komentáře: